Alla inlägg under mars 2020

Av Anne - 17 mars 2020 05:06

Läste en artikel i DN om att resenärerna nu inte får gå in i bussarna framme hos förarna!!!

Hur fan tänker de styrande...Då vi med accesskort likväl måste fram och blippa våra kort

hur många kommer då att finnas framme vid föraren samtidigt då, att gå in baktill och så ska
största antalet resenäreer blippa sina kort framme hos föraren, hur i helskotta ska detta minska

ev risker för föraren att bli utsatt för virus!!!!! Detta kommer ju att öka riskerna...resenärer

som ska fram och de som har blippat ska bak, trängsel i gångarna dessutom!!


Inget logiskt tänkande där inte!!


När jag var i Umeå för många år sedan kunde man gå in baktill på bussarna för där fanns avläsare,

inget måste att gå in via förarhytten och förbi föraren..Fattar inte varför Stockholms lokaltrafik gjort

liknande såsom Umeå. Detta hade underlättat nåt enorm och det hade bidragit till

att även de med barnvagnar & rullatorer betalade för sig.

Samt vore j perfekt nu under virustider.

Av Anne - 5 mars 2020 17:13

Jag är en person av alla svenskar som bor i Sverige och jag VILL INTE bli

ihopkopplad med SD. Jag vill inte att något parti ska skriva, säga att de står
för hela Sveriges befolkning åsikt!!! Det är endast jag som vet vad jag anser

och absolut ingen annan, oavsett människa el parti.


Och jag vill definitivt inte förknippas med SD, tycker inte om det partiet och dom

ska absolut inte komma och påstå att de vet vad svenska folket tycker! Jag vet

fler som inte vill förknippas med SD, och de mår nog fruktansvärt dåligt när de

läser att flygbladen som delats ut är från SD och svenska folket !!!


Jag anmälar dom gärna men anmäler för vad!! Falsk marknadsföring, förtal

el vad..Dom talar inte för mig så...ärekränkning, förtal ..den som vet nåt ge mig

svar om vad jag kan anmälla dom för..

Ovido - Quiz & Flashcards