Alla inlägg under oktober 2020

Av Anne - 31 oktober 2020 19:44

Av rubriken framgår det väl att jag stör mig nåt enormt på det som hänt, dvs

det digitala nätet som bidrar till att man får problem...grrrrrrr

Vadå fri tv...vad för snack är det.
Jag har inte fått in de fria kamalerna dvs ettan eller tvåan efter att ha införskaffat

boxern....och idag fick jag visst in tvåan men då finns det ingen chans att komma

upp på text-tv... Kanalerna oavsett vilka som dyker upp ska uppdateras :(


Och efter uppdatering så försvann 2:an och blev ersatt av tv4 !!!!
Eller så saknas signal, eller så är det nån form av kodning...


Det var bättre förr...även om det handlar om två månader tillbaka....grrrrrrrrr


Undrar om fler än jag som har dessa problem med Comhem..inkl boxer

Ovido - Quiz & Flashcards