Alla inlägg under maj 2021

Av Anne - 12 maj 2021 10:47

Ringde 1177, fick höra att det var ju bara att hämta den appen....ha, ha, ha

Personen sa inget alls att man måste ha mobilt bankid för att kunna använda

appen   . Det gäller för det mesta idag, att man har mobilt bankid, och att detta

inte nämns i ex reklam för att beställa varor på apoteket för hemkörning ex är botten.


Hur ska alla och då menar jag alla i Sverige att det är underförstått att man måste ha

bankid...Likaså med 1177 och detta med testning av covid19, att man måste ha bankid....


Det är otroligt så svårt man gör det för oss andra som inte har mobilt bankid, inget bankid

alls. Som mina lönebesked kan jag inte få se för jag har inget mobilt bankid!!!! Hur sjukt är

inte detta..Jag kan alltså inte kontrollera om lönekontoret och jag har samma siffror..


Jag har pga avsaknad/motvilja till bankid inte rätt till att få lönespecifikationen...sjukt.


Var i helvete är vi på väg när så många människor utesluts. Många har inte bankid, kan inte

använda bankid, vill inte använda bankid så dessa människor ska hamna helt utanför där

endast bankid gäller..

Ovido - Quiz & Flashcards