Alla inlägg under februari 2021

Av Anne - 19 februari 2021 17:11

Har brutet ena handleden och är sjukskriven fram till i slutet av mars.

Men blir tvingad att börja jobba tidigare oavsett hur handleden mår..

Varför, jo jag har inget bank-id än mindre ett mobilt och då har jag inte

möjlighet att få ut ett lönebidrag och det kan jag enbart få via KIVRA !!


Har inte fått nåt lönebidrag sen april 2020 då jag fick min första lön där

jag nu jobbar. Så det är lika med att jag nu är sjukskriven men utan ersättning

eftersom människor som inte kan hantera bank-id, inte vågar hantera bank-id, 

saknar internet. Finns det verkligen ingen möjlighet för mig och alla andra som

inte använder mobilt bankid att få ersättning från fördäkringskassan! Om nån vet så

svara gärna här!

Ovido - Quiz & Flashcards