Alla inlägg den 4 april 2018

Av Anne - 4 april 2018 09:52

Under den senaste veckan då jag varit ute och gått har jag fått ont i vänster knä,

och i höger lår (framsidan), igår kom värk även i vänster vad!! I högerbenet så

uppstår smärta på skenbenet för att sen försvinna och kommer upp som smärta/

ömhetskänsla under fotdynorna vid tårna för att sen försvinna men då uppstår

en känsla i flertalet tår istället på höger fot!!! Så skumt så nu vågar jag inte gå,

jag som tycker om att vara ute och gå.


Behöver inte gå många meter för att ovannämnda besvär sätter igång.

Är det åldern, eller är det rökningen och kan dessa symptomer vara

begynnelse på fönstertittarben?


Ja, besvären slutar givetsvis i knät i alla fall när jag står stilla, det gör

smärtan i höger ben också men startar när jag börjar gå igen..:(

Av Anne - 4 april 2018 09:31

De är för många som avlidit sen början av förra året..

Och med kändisar avser jag artister & skådisar som:

Stig Grybe, Hasse Alfredsson, Richard Wolf, Gösta Ekman, Björn Granath,
Lars-Erik Berenett, Johannes Brost, Sven-Erik Magnusson, Madeleine Ribbing,

Loffe Carlsson,  Michael Nyqvist, Kjerstin Dellert, Jerry Williams och nu senast LillBabs


14 stycken är på tok för många på så kort tid.
Kjerstin Dellert var den personen som kommit längst åldersmässigt,
hon hade kommit upp i aktningsvärd ålder men likväl så saknas hon oerhört.


Alla dessa har bidragit så mycket till svensk musik & film, teater så det känns

fruktansvärt att aldrig mer få se eller höra dessa människor i livet.


Stor saknad för Sverige att ha mist alla dessa personligheter under kort tid.


Det känns som om Gud vill njuta av dem allihopa i sin himmel, hans tur att
ta del av deras personligheter.

Ovido - Quiz & Flashcards